CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 28, 2015

GET WELL SOON MY BELOVE FATHER IN LAW

Bismillahirrahmanirrahim.....
Hari ini dah masuk 3 mggu bapa mertua berada di Hospital Umum Sarawak. Hati sedih tak terkata. Dia bapa kepada suamiku so automaticly dia bapa aku jugak...tinggal bersama mertua selama 2 bulan membuatkan aku terasa sangat bila terjadi perkara buruk begini...sebelum dia jatuh sakit, bapa mertua angat okay je, dia dapat lagi bermain dengan anak syurga ku....belum lama lepas itu, en.somi nampak bapa telah baring jatuh kat lantai dengan hidung nya berdarah...Ya Allah, kau berikan kesihatan yang baik kepada ibu bapa ku dan ibu bapa mertua ku ya Allah...kurang kan lah rasa sakit bapa mertua ku...berikan lah dia peluang untuk melihat cucunya membesar...sesungguhnya kami sangat menyaangi bapa kami ya Allah...sekarang bapa terlantar di hospital, dia tak dapat bangun mahupun duduk...tapi doktor kata, dia mendengar perbualan kita cuma tak dapat nak bagi respon dengan kita...BAHAYANYA BILA DI SERANG STROK. Hari-hari En. somi bagitau yang dia sedang risau...tak dapat nak termia kenyataan bahawa bapanya sakit mcm tu....aku hanya dapat memberi kata semangat dan mengalirkan airmata sahaja. dlm masa 2,3 hari bapa mertua masuk hospital, aku memang tak dpt menahan kesedihan...asyk menangis dan menangis...terlalu banyak peristiwa dan kenangan bersama dengan beliau...arghhh...sedihnya sampai kan aku tengah menaip ni pun menitiskan airmata.....Ya Allah kau Sembuhkan lah penyakit bapa mertua ku ya Allah...kurang kan lah rasa kesakitan yang dia alami sekarang. Amin..


0 comments: